30.8.09

Παιδομάζωμα

Πού τα πάτε τα καημένα τα παιδάκια; Γιατί τα παίρνεται από κει; Τα ρωτήσατε αν θέλουν να φύγουν; Να πάνε στο σχολειό και να γίνουν άνθρωποι; Να τα αφήσετε εκεί που ‘ναι. Στις κούνιες και στα μπάνια. Και να μην τους φορτώνετε τα μυαλά με την καλή ζωή και το μέλλον. Γιατί το τι είναι καλή ζωή το έχετε ξεχάσει και πια δεν το ξέρετε. Αν το ξέρατε, θα μαζευόσασταν δέκα-δέκα και θα δούλευε από μια βδομάδα ο καθένας σας και οι άλλοι θα κάθονταν με απλωμένη την αρίδα να περιμένουν τη σειρά τους. Ίσα-ίσα για το φαγητό θα δουλεύατε. Αλλά σας έχουν γεμίσει με άχυρο τις καρδιές σας και αντί να ψάχνετε το χάζι κυνηγάτε τα γκατζετάκια. Και μαθαίνετε και στα καημένα τα παιδάκια σας να κάνουνε τα ίδια. Δουλέψτε, λοιπόν, να πληρώνετε, ένα μισθό στο κινητό, ένα μισθό στο σταθερό, ένα μισθό στην κουλτούρα τάχαμ, έναν μισθό στις γκουρμεδιές, ένα στο αυτοκίνητο, ένα στα ρούχα, ένα στις φημερίδες και τα περιοδικά, και πέντε στα φροντιστήρια, στα ωδεία, και τα αγγλικά των παιδιών σας. Και μιας και αγαπάτε τόσο πολύ το μέλλον των παιδιών σας....., άντε, σας εύχομαι, και του χρόνου να ξανάρθει το καλοκαιράκι…….

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εύγε,εύγε!

ΠΕΤΕΦΡΟΔΑΚΝΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μπερεκέτη,
δεν πηγαίνετε σε κανένα ψυχαναλυτή να βγάλετε τ΄απωθημένα σας...

Ανώνυμος είπε...

Κύριε ανώνυμε, δεν βρίσκετε κανένα ονοματάκι μήπως και σταματήσετε την ψυχανάλυση.........

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι πόστ μάλιστα. Γιατί το ήγραψες εδώ και όχι στο ΒΟΥΣΤΑΣΙ;

ΧΕΙΡΩΝ ΒΟΣΚΟΣ ΜΕ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ...ΨΑΧΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Το ονοματάκι δεν μπορεί να γίνει κολυμπήθρα του Σιλωάμ για τις κακίες σας κύριε Μπερεκέτη.

Sraosha είπε...

Ανώνυμε, δεν παίρνετε το τραμ να πάτε σε καμμιά παραλία; Και να αφήσετε τον Μπερεκέτη ήσυχο;

Μπερεκέτης (κατά το 'I am Spartacus')

Ανώνυμος είπε...

Δεν σας γνωρίζω κυρία Sraosha αλλά από τα γραφόμενά σας υποθέτω πως είστε η γηραιά(?) μητέρα του κυρίου Μπερεκέτη και εξακολουθείτε να τον προστατεύετε. Κάτι θα ξέρετε.

petefris είπε...

Οχι κορίτσι μου καλό, ΕΓΩ είμαι η μάνα ολονών. Η Πετεφρίνα η βασανισμένη. Ο Σραόσας είναι αγόρι, όπως και ο μικρός άτακτος Μπερεκέτης. Αυτοί σας τρέμουν, έτσι που είσθε τέρας ηθικής και πνεύματος συνάμα. Εγώ που είμαι μιά ξεκατινιασμένη, σας πτύω και περιφρονώ την θηλύτητά σας, και με κόπο κρατιέμαι να μη σας ξαποιστείλω μιά κατάρα από αυτές που κάνουν καμπανιστό "καμπαν" "καμπάν" έως τον τέλος του Γαλαξία ημών.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που αποκαλύψατε την τρυφερή σας αλήθεια σας καληνυχτίζω.

petefris είπε...

Στο καλό, στο καλό, αδελφή μου, στην Μόσχα!

ΙΒΑΝ είπε...

SPOKOYNOY NOCHI.
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΑΓΚΟΥΛΑ.

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Μωρέ! σουξέ το παιδομάζωμα...!!!

Ωραία περνάτε στας εξοχάς... είπε...

"Οχι κορίτσι μου καλό, ΕΓΩ είμαι η μάνα ολονών. Η Πετεφρίνα η βασανισμένη. Ο Σραόσας είναι αγόρι, όπως και ο μικρός άτακτος Μπερεκέτης. Αυτοί σας τρέμουν, έτσι που είσθε τέρας ηθικής και πνεύματος συνάμα. Εγώ που είμαι μιά ξεκατινιασμένη, σας πτύω και περιφρονώ την θηλύτητά σας, και με κόπο κρατιέμαι να μη σας ξαποιστείλω μιά κατάρα από αυτές που κάνουν καμπανιστό "καμπαν" "καμπάν" έως τον τέλος του Γαλαξία ημών.

30 Αύγουστος 2009 7:30 μμ"

τέλειο, ακόμα γελώ:)))))))))))))))

Ωραία περνάτε στας εξοχάς... είπε...

Πετεφρή, είσαι νυνί καλό!

ΙΒΑΝ είπε...

ΓΕΛΑΤΕ ΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ...
(Στελάρας)

Ωραία περνάτε στας εξοχάς... είπε...

Πού ξέρετε ότι δεν ξέρω; Μη γίνεσαι ανόητος Ιβάν...