14.9.09

Λογοτεχνική λαογραφία

ή "Σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής" ή "Πώς τα καταφέρνουν τόσο καλά οι αεροσυνοδοί;" ή "Γιατί δεν έχω γίνει ακόμα πλούσιος;".

*
Ακόμα κι αν κάτι μου λέει ότι το φόρουμ, κατά το 80% [ ; ], γράφεται από το ίδιο άτομο. Ακόμα κι αν χρειάζεται ηράκλεια αντοχή για να το παρακολουθήσεις. Το όλο πρότζεκτ δεν στερείται λαογραφικού ενδιαφέροντος.

Παρέχει στοιχεία για την καινούργια χιλιετία.

Στο κέντρο της προσοχής η κ. Χρύσα/Χρυσηίς Δημουλίδου. Το τελευταίο της βιβλίο "έχει φτάσει 35000 πωλήσεις από την ημέρα έκδοσής του, 13 Μαρτίου 2009", δηλώνει η ίδια την 11η Μαΐου. Στο βίντεο, κάτω-κάτω σ' αυτό το ποστ, όπου το τιράζ του βιβλίου της έχει φτάσει τις 40000 αντίτυπα, εύχεται "να φανεί ότι σωστά επένδυσε πάνω μου ο κύριος Ψυχογιός [ο εκδότης της]". Σημειώνω ότι στο φόρουμ η πρώτη καταχώρηση χωρικά είναι η τελευταία χρονικά. Διαβάζεται από το "τέλος" προς την "αρχή". Παραθέτω ενδεικτικά μερικά αποσπάσματα, με τη βεβαιότητα ότι τα καλύτερα μου έχουν διαφύγει:



1036. Από georgiana (επισκέπτης) στις 30/5/2008 09:08

χρυσα συγχαρητηρια για τα βιβλια σου, ειναι πολυ καλα και πρωτοτυπο για ενα συγγραφεα να εχει διαφερετικο θεμα σε καθε βιβλιο και να σε κραταει σε αγωνια απο την αρχη εως το τελος. στεναχωριεμαι οταν τελειωνω το βιβλιο σου.σου ευχομαι να συνεχιζεις ετσι γιατι εισαι πολυ καλη.

*

1023. Από Μέμος (επισκέπτης) στις 2/6/2008 00:38

Χρυσα γεια σου

Ειμαι ο Μεμος Μπ______

Σου γραφω με αφορμη τον θαυμασμο μου προς εσενα χωρις να εχω διαβασει τα βιβλια σου. Και θα σου πω γιατι...

Ειναι πολυς καιρος τωρα που ακουω το ονομα σου χωρις να το εχω συνδεσει με το προσωπο σου.Ολος ο κοσμος πια σε διαβαζει και ειχα παντα στο πισω μερος του μυαλου να παρω κι εγω ενα βιβλιο σου για να δω τι γραφει επιτελους αυτη η Δημουλιδου που τοσο πολυ ακουω!

Πριν 2 μηνες ημουν με το θεατρικο μου στη θεσσαλονικη για παραστασεις και καποια στιγμη ηρθε η μητερα μου να με δει. Οπως καναμε βολτα στην Αριστοτελους σταματησαμε σε ενα βιβλιοπωλειο και της ειπα για σενα. Μου ειπε οτι σε ειχε ακουσει και ετσι της εκανα δωρο τα δακρυα του Θεου. Η μητερα μου ηταν πολυ διστακτικη γιατι δεν διαβαζει τους συγχρονους Ελληνες λογοτεχνες ενω εχει παθος με το διαβασμα. Τα βιβλια που εχει διαβασει ειναι απειρα. Ενα πραγμα θα σου πω. Ησουν η αφορμη να μην βγει απ το δωματιο του ξενοδοχειου για δυο μερες παρα μονο τις ωρες που ηρθε να δει την παρασταση μου!! Σε εχει λατρεψει και απο τοτε εχει διαβασει αλλα 5 βιβλια σου!

Εγω ακομα δεν ηξερα ποια εισαι! Μεχρι που περναγα πριν καποιες μερες εξω απο ενα βιβλιοπωλειο και ειδα τη φωτογραφια σου στο καινουργιο σου βιβλιο Σουιτα στον παραδεισο! Και επαθα σοκ! Ειπα αυτη ειναι η Δημουλιδου??Μα πηγαιναμε στο ιδιο γυμναστηριο! Δεν μπορουσα ποτε να το φανταστω. Ενστικτωδως ξερω οτι θα λατρεψω το γραψιμο σου και τις αποψεις σου για τη ζωη μονο και μονο απ τον προλογο του βιβλιου σου.

Με βρισκει απολυτως συμφωνο και καταλαβαινω ποσο απογοητευμενος ειμαι απ ολο αυτο το ψεμα που ζουμε καθημερινα απ το ειδος μας!

Μη σε κουρασω ομως... Σου ευχομαι να φτασεις στ αστερια οπως γραφεις και να λυτρωθεις οπως εσυ εχεις ονειρευτει

Να σαι παντα καλα

Μέμος

*


1017. Από chrysiida στις 3/6/2008 01:01

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ. ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ...ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ ΜΟΝΟ.

ΝΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΛΑ. ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ. ΜΗ ΖΗΛΕΨΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΛΗ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΡΙΓΥΡΩ ΣΑΣ.Η ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΜΗΝ ΜΙΣΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ.

ΧΡΥΣΗΙΔΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ

*
745. Από blanc (επισκέπτης) στις 21/7/2008 18:20

κ.Δημουλίδου, είμαι και εγώ μια φανατική σας θαυμάστρια από την Κύπρο. Το βιβλίο σας "Μην πυροβολείτε τη νύφη" πραγματικά με ενθουσίασε και μου αναπτέρωσε τις ελπίδες για το δικό μου μέλλον προς την ευτυχία και την ολοκλήρωση.Είδα, μετά από ένα χωρισμό που με έκανε κομμάτια γιατί είχα βιώσει κι άλλες δύσκολες καταστάστεις προηγουμένως και πίστεψα ότι αυτό ήταν το κερασάκι στην δική μου πυροβολημένη υποψήφια τούρτα γάμου! Όμως έπεσε το βιβλίο σας στα χέρια μου και με ανέβασε τόσο πολύ που είπα, ε, ναι, μια χαρά είμαι και έχω όλη τη ζωή μπροστά μου, γιατί να μην ευτυχήσω και γω?
(αφήστε που σπούδασα και κάνω την ίδια δουλειά και ζωή με την πρωταγωνίστρια του βιβλίου!- η πλήρης ταύτιση!!) Αναμένω με αγωνία κάθε σας νέα δουλειά.Σας εύχομαι τα καλύτερα, Έλενα

*
181. Από Γ____ Θωμάς (επισκέπτης) στις 7/5/2009 11:47

Κυρία Δημουλίδου,

με λένε Θωμά και είμαι 16 χρονών!! Είμαι ένας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές σας και χαιρομαί πολύ που επιτέλους επικοινωνώ μαζί σας!!! έχω λίγο άγχος γιαυτό συγγνώμη αν κάτι δεν το πω σωστά!!! σας θαυμάζω πάρα πολύ και πιστεύω ειλικρινά ότι είστε πολύ ιδιαίτερος ανθρωπος!! έχω διαβάσει πολλά από τα βιβλία σας με αγαπημένο μου το 'τριαντάφυλλα δεν μυρίζουν πάντοτε'!!!είναι ένα βιβλίο που με έχει αγγίξει πάρα πολύ λόγω των μηνυμάτων που περνάει!!!τώρα έχω ξεκινήσει να διαβάζω το τελευταίο σασ βιβλίο 'το σταυροδρόμι των ψυχών το οποίο βρίσκω πολύ ενδιαφέρον!!γενικά με ελκύει πάρα πολυ η θεματολογία του έρωτα που θίγεται!!!μέσα από αυτά ταξιδεύω σε μαγικούς κόσμους!!!ταυτίζομαι παρά πολύ με τουσ ήρωες σας παρόλο που δεν έχω ζήσει κάτι τέτοιο!!θα ήθελα πολύ να γνωρίζω τι είναι αυτό που σας δίνει τόση έμπνευση στο να γράφετε!!έχετε ζήσει κάποιον μεγάλο έρωτα ο οποίοσ σασ ώθησε στο να γράφετε γιαυτόν;;;;

ευχαρίστω πολυ για τον πολύτιμο χρόνο που μου αφιερώσατε!!!σύγγνωμη αν σας κούρασα και αν ήμουν αδιάκριτος κάπου!!

εύχομαι πάντα να είστε καλά και να μασ\ς κρατάτε συντροφιά με τα υπέροχα βιβλία σας!!
θα γινόμουν πολύ χαρούμενοσ αν λάμβανα μία απάντηση από εσας!!!

με μεγάλη εκτίμηση,

Γ____ Θωμάς

*


174. Από chrysiida στις 11/5/2009 17:50

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ,

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΙΣΩ ΟΛΟΥΣ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ

ΤΟ ''ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ'' ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΤΙΣ 35.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009

ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ...

ΝΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΛΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΥΣΗΙΣ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ

*
95. Από ΜΑΡΙΑ ΚΟΛΛΙΑ - ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕΡΡΩΝ (επισκέπτης) στις 30/6/2009 16:23

ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ.(ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ).ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΘΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΛΟΚΗ ΤΟΥ..ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ..ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!

ΜΑΡΙΑ ΚΟΛΛΙΑ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

[Άραγε πρόκειται όντως για τη βουλευτίνα; Ποιος ξέρει. Γιατί όχι όμως; Και οι δυο κυρίες είναι από τις Σέρρες. Η κ. Κόλλια δε, είναι (ή ήταν) και Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Ν.Δ. και Υπεύθυνη του Τομέα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ν.Δ.]

*
14. Από Πόπη (επισκέπτης) στις 5/9/2009 22:09

Με φωναζουν Πόπη.Πριν από ένα μήνα σε μια έκθεση βιβλίου το μάτι μου έπεσε κατά τύχη,στο βιβλίο σου. Θέλεις το σαγηνευτικό όνομα, Χρυσηίδα, θες ο τίτλος του βιβλίου, κάτι μ΄έκανε να το αναζητήσω στη βιβλιοθήκη της Καβάλας. Περιέργως μου έδωσαν μετά από λίγο καιρό το Σουίτα στον Παράδεισο,ενώ ζήτησα το καινούργιο.Το σταυροδρόμι των ψυχών μου το έδωσαν μετά. Με εξέπληξε χαρούμενα το περιεχόμενό του,ομολογώ δεν το περίμενα.Πολλές φορές έψαχνα να βρω βιβλία που να με εκφράζουν διαβάζοντας τα. Εδώ και πολλά χρόνια ασχολούμαι με το θέμα της αναζήτησης του είναι μου. Είμαι κατασταλλαγμένη για τα πιστεύω μου, αν και πολλές φορές θεωρώ ότι φαντάζω εξωγήινη στα μάτια των φίλων μου και των γνωστών με τις απόψεις μου.Χαίρομαι όταν ανακαλύπτω πως και άλλοι άνθρωποι, μακριά από μένα και μεγαλωμένοι σε άλλο τόπο και με διαφορετικές αρχές πιστεύουν ακριβώς τα ίδια με μένα. Νοιώθω ότι δεν έχω κάνει λάθος στο τρόπο σκέψης μου.Το σταυροδρόμι των ψυχών είναι πολύ γλυκό διήγημα.Θα ήθελα να ξέρω κάποια σχετικά διηγήματα δικά σου, γιατί μου άρεσε και ο τρόπος γραφής. Χάρηκα που μπορω να επικοινωνήσω μαζί σου, αν και πιστεύω πως στη ζωή τίποτα δεν είνα τυχαίο.

*


9. Από chrysiida στις 7/9/2009 15:23

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ. ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΒΡΕΧΕΙ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΛΩ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. ΗΔΗ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝΕ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ 120 ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΙΤΛΟ[ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ] «ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΛΩΤΟΥ»

ΕΠΙΣΗΣ «Η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΧΙΛΛ» ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ 2 ΑΚΟΜΗ ΒΙΒΛΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ 6 ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 30 ΠΟΙΗΜΑΤΑ

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΟΜΗ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ

ΕΧΕΤΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

ΧΡΥΣΗΙΣ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ


*



*

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νίκη του ανθρώπου! γιατί αφαιρεσατε τα κομβία ενδιαφέρον, συναρπαστικο΄ κτλ κτλ???

Κuk έχεις ήδη κατακτήσει μια θέση στο Πάνθεον της Ιστορίας.
αφιερωμένο -->
http://www.youtube.com/watch?v=AmPxb3maxv0

Ανώνυμος είπε...

συγγνώμη αλλά από τη συγκίνηση (σχεδόν εκσπερμάτωσα..) ξέχασα το καλύτερο...στο video ακούγεται το ασύλληπτο "χαίρομαι ιδιαίτερα που Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ"

ΝΤΑΑΞΗ

kukuzelis είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε. Όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο πολύ μου αρέσουν εκείνες οι ταινίες του Τσιώλη. Ιδιαίτερα τελευταία, που μπορώ να τις δω σκηνή-σκηνή μέσω Γιουτιούμπ.

kukuzelis είπε...

και επιπλέον πάνε πολύ στο ποστ :-)

akindynos είπε...

Τι γίνεται στον κόσμο! Συγγραφείς αθέατων μπεστ-σέλερ αναβιώνουν την τιτανομαχία Καζαντζίδη-Μάτσα και μεις ανυποψίαστοι περί άλλων τυρβάζουμε.

Sraosha είπε...

Από του Ακίνδυνου:

"Δυο κριτικές όλες κι όλες απέσπασε κι ο Γιώργος Πολυράκης, «κι αυτές αρνητικές». Και ο ίδιος όμως, όπως κι ο Κ. Καρακάσης, έχει τιμηθεί από την Ελληνική Εταιρεία Χριστιανικών Γραμμάτων για το μυθιστόρημά του «Χορεύοντας στη σιωπή» (1998) που μεταφέρθηκε αργότερα στην τηλεόραση."

και το αμίμητο

"Χορτασμένοι «από την αγάπη του κόσμου» κι αποφασισμένοι να περνούν μέσα από τις ιστορίες τους «ηθικά μηνύματα και αξίες που μοιάζουν σήμερα ξεχασμένες», δηλώνουν αφοσιωμένοι στη δουλειά τους κι απρόθυμοι να ενταχθούν στα «κυκλώματα» που θα τους εξασφάλιζαν ενσωμάτωση στο λογοτεχνικό σινάφι και αντίστοιχη προβολή στα ΜΜΕ."

Τέλος, "καθώς, ελλείψει υλικοτεχνικής υποδομής, ουσιαστικά υποαπασχολού[μαι]," θα ανοίξω φόρουμ Κουκουζέλης ο Μέγας.

Βρυσηϊδα είπε...

Για κάτι τέτοιες γίναμε πουτάνες κύριε Κιού, με την θελησή μας.

Διότι αι πόρναι προάγουσι ημάς...

θέκλα είπε...

Χρύσα, you stink.

γεράσιμος μπερεκέτης είπε...

Βρε παιδί μου... να μην μπορεί ένα συγγράφι Έλληνας γυναίκα να προκόψει... και θα πέσουν όλοι οι Ελληνίδες άντρες και γυναίκες και Έλληνες και παιδιά Έλληνες και Ελληνίδες και κορίτσια να το φάνε...

Stazybο Hοrn είπε...

Πολύ σύγχρονο και γυναικείο (;) το επάγγελμα...

...της απονέμετε Πτυχίο Συγγραφικής Τέχνης από το The Writer's Bureau, Open College of the Arts, The Open University of England

Γι΄ αυτό δεν χρειάστηκαν ελληνικά...

Το 2000 της απονέμετε πτυχίο από την John Robert Powers, (Αμερικάνικό Ίδρυμα Αυτοβελτίωσης, Δημοσίως Σχέσεων και Image Making)


Από το 1999 παρακολουθεί μαθήματα Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)

Τρέμετε, γερόντια! μόλις τελειώσει τι έχει να γίνει!

kukuzelis είπε...

Γιατί δεν έχω πήξει ακόμα στα λεφτά; Το κάνουν να φαίνεται τόσο εύκολο (Δεν είναι,ε;).