*
Το βρίσκω αναμενόμενο αφού έφυγε ο Χατζηδάκης από το Μεταφορών και Επικοινωνιών (και πήγε ο κύριος Hellenic Quest στη θέση του).
Καθημερινή:
Η ακύρωση του σχετικού διαγωνισμού [για τις άγονες γραμμές στις αερομεταφορές] που ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου» στις αερομεταφορές, με ένθεν κακείθεν καταγγελίες από τους δύο ισχυρούς πόλους Olympic Air και Aegean Airlines.Και επιπλέον:
[...]
Τόσο η πλευρά της Olympic Air όσο και η πλευρά Βασιλάκη [Aegean] εμφανίζονται ιδιαίτερα δυσαρεστημένες από την εξέλιξη, καθώς η μεν πρώτη είχε τυπώσει προγράμματα πτήσεων, συμπεριλαμβανομένων όλων των άγονων γραμμών, στο πρόγραμμά της, ενώ η δεύτερη απέστειλε χθες επιστολή στον διοικητή της ΥΠΑ, προτείνοντας ν’ αναλάβει για όσο διάστημα δεν υπάρχει ανάδοχος των άγονων γραμμών το πτητικό έργο σ’ αυτές στη μισή τιμή απ’ ό, τι πληρώνει σήμερα [στις Ολυμπιακές Αερογραμμές υποθέτω] το Δημόσιο
[Ποιος απ όλους με δουλεύει; Ποντάρω στο Δημόσιο.]
[...]
Η άλλη λύση είναι οι δύο εταιρείες [Olympic Air και Aegean Airlines] να πετούν ταυτόχρονα, με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές να καλύπτουν τις άγονες γραμμές και την Olympic Air το υπόλοιπο πτητικό της έργο. Ωστόσο και η λύση αυτή βρίσκεται σε νομικό κενό, καθώς, βάσει απόφασης της Κομισιόν, δεν μπορούν να πετούν ταυτόχρονα οι δύο αερομεταφορείς – νυν και διάδοχο επιχειρησιακό σχήμα. Μάλιστα, από 1ης Οκτωβρίου, όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, δεν υφίσταται η άδεια πτητικού έργου των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου η οποία υπεγράφη χθες, ρυθμίζει θέματα που αφορούν 4.500 υπό μετάταξη εργαζόμενους της Ολυμπιακής [Αυτό πρέπει να είναι δουλειά του Χατζηδάκη. Τυχεροί οι ολυμπιακάριοι. Ξέρω κοπέλα (εξαιρετικός χαρακτήρας, δεν κάνω πλάκα) που πήρε σύνταξη στα 35 της]. Τόσο η ηγεσία του υπ. Μεταφορών (ΥΜΕ), όσο και οι συνδικαλιστικές ηγεσίες εμφανίσθηκαν ικανοποιημένες κατά τις δηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν χθες στο υπουργείο.
Τρέμω!
[Τα bold δικά μου]
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου