22.9.09

Εναντιον

Δεν με νοιάζει που παλαντζάρει μεταξύ Μαργίτη και Θερσίτη.Χρόνια κυματίζω μεταξύ μαλάκα και παρανοϊκού, ξέρω το σακατλίκι. Με πονάει όμως που διαφημίζει κάθε ένα- δυό χρονάκια το καινούργιο του βιβλίο, Λιακόπουλος πέντε αστέρων, με πονηρό γελάκι του στύλ "και οι διανοούμενοι συμμετέχουν στις γιορτές της σάρκας, τρελά μου, αδιανόητα πιπίνια".Και το διαφημίζει με τον πιό αποκρουστικό τρόπο: με ατάκες εκλεκτών αποσπασμάτων όλο και κοντύτερα στην μορφή του διδάγματος και του ρητού των κατηχητικών.Τον λέγουν έξυπνο και δεν έχω αντίρρηση, μήτε διαφωνώ. Διότι πολλούς νομπελίστες ξέρω που πασχίζουν να αποδείξουν ότι υπάρχει Θεός, και πλήθος δασκάλων γνωρίζω που τους λες γιά τα χάλια της παιδείας και απαντούν ότι λείπουν σχολικές υποδομές και ζαϊρέδες.Δεν αντέχω να γράφει βιβλίο που το τιτλοφορεί ε,προεδρε επειδή μου θυμίζει το φίλε,άκου σ ένα τραγούδι του 1979.

14 σχόλια:

Sraosha είπε...

Α, αυτός. Θύμισέ μου να σου πω την ιστορία με τους κεφτέδες.

kukuzelis είπε...

Εμένα μου τη σπάει που απευθύνεται στον Πρίγκηπα α λα σύγχρονος Μακιαβέλι. Έξυπνος είναι, αλλά τόσο νέημ-ντρόπινγκ (υπάρχει άραγε ανάλογος όρος στα ελληνικά;) τόσο νέημ-ντρόπινγκ ομολογώ δεν το περίμενα. Τον κατατάσσω όμως στους συμπαθείς.

αδιανόητο πιπίνι είπε...

Έχετε και σεις πάντως κάτι κοινό με το Λιακόπουλο, θυμήστε μου να σας το πω κάποια άλλη φορά. Και δεν είναι κακό. Τουναντίον...

"τρελά, αδιανόητα πιπίνια"

Παρά τρίχα να γινόταν κάτι μαγικό Πετεφρή, παρά τρίχα να άλλαζες τον κόσμο...

να είσαι πάντα καλά

Ανώνυμος είπε...

Πετεφρή, σήκω τώρα από ντιβάνια, κρεβάτια, καρέκλες, πολυθρόνες, καναπέδες και ετοιμάσου.

Ανώνυμος είπε...

petefri eheis mail?

ΠΕΤΕΦΡΗΣ είπε...

Σραόσα, σου υπενθυμίζω να μου ειπείς.

Κουκουζέλη,τι θά΄λεγες γιά το "εγωσπορά";

Αδιανόητο πιπίνι,πρόσεξα πως δεν υπάρχει περίπτωση να αναφερθώ δυσμενώς σε μιά μορφή θείου και γίνεται της πουτάνας το κάγκελο.

Ανώνυμε 1, έτοιμος γιά νέα αστεία, πάντα είμαι.

Ανώνυμε 2,λες να μη έχω;

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμος2, ποιό είναι;

αδιανόητο πιπίνι είπε...

"Αδιανόητο πιπίνι,πρόσεξα πως δεν υπάρχει περίπτωση να αναφερθώ δυσμενώς σε μιά μορφή θείου και γίνεται της πουτάνας το κάγκελο."


Γι' αυτό μου αρέσει να σε διαβάζω, γιατί έχεις αλάθητο ένστικτο θείε Πετεφρή.

αδιανόητο πιπίνι είπε...

Η προσφορά του Λιακόπουλου είναι κατά τη γνώμη μου η υπενθύμιση της ύπαρξης του Αντιχρίστου.
Υπάρχει κόσμος πιστός, χριστιανοί ορθόδοξοι δηλαδή ακόμη και τώρα που μιλάμε, που δεν πιστεύουν ότι υπάρχει διάβολος. Κι αυτό είναι μια ολόκληρη ιστορία.

greekgaylolita είπε...

Στην Ελλαδα ειναι ολοι παρα-θειοι Πανο μου. Αυτο φταιει:-)

(αν ειναι διανοουμενος ο Μιμης παντως, παω να συναντησω τον Πουλαντζα immédiatement αδιανοητο κοινο του Μιμη)

αδιανόητο πιπίνι είπε...

Επίσης, υπάρχουν και κάμποσοι θεολόγοι που δεν πιστεύουν ότι υπάρχει Αντίθεο πνεύμα.

αδιανόητο πιπίνι είπε...

Κουκουζέλη, κάτι υπονοείς νομίζω για εξουσίες και τα τοιαύτα. Μπορείς να πεις πιο καθαρά τί εννοείς;
Του Δημοσθένη του κάνανε πρόταση για να βάλει υποψηφιότητα και την απέρριψε. Ακόμα, του προτείνανε βραβείο μυθιστορήματος και δεν δέχεται τον τίτλο. Αυτά τα λέει και ο ίδιος δημόσια.
Υπάρχει μήπως κανένα άλλο πάθος μεγαλύτερο από την εξουσιομανία και την ματαιοδοξία που χαρίζουν οι τίτλοι και δεν το ξέρω;

(Αν δεν τον γνώριζα και προσωπικά τον Δημοσθένη Λιακόπουλο, δεν θα επέμενα στα σχόλια)

Δεν αξίζει τον κόπο είπε...

Δεν αξίζει τον κόπο να γίνει καθαρότερο.

αδιανόητο πιπίνι είπε...

δεν αξίζει τον κόπο,

φίλε, δεν αξίζει νομίζεις να ξέρεις τον πρώτο αίτιο του κακού;
Δεν αξίζει, όταν ο Πετεφρής θέλει κάπου να ρίξει κατάρα για ευνόητους ίσως λόγους να ξέρει ότι αξίζει να τη ρίξει εκεί που πρέπει πέρα των ορατών και αοράτων;

Μπορεί να είσαι υλιστής, δεν πειράζει, χρειάζεται κι αυτό, όμως άσε λίγο και εμάς τους συνειδησιακούς να κάνουμε παιχνίδι.